Alla inlägg under oktober 2008

Av Patricia - 31 oktober 2008 18:37

Oki nu ska jag utvärdera dagen :P


Jag gjorde allt jag skulle (även om jag inte har markerat allt med klart!)

de enda jag inte riktigt hann var tiden för mig själv!


jag fick mig iaf ett gott skratt o en hel del till att göra :P

när jag bäddade rent i sängen sprack en kudde så jag fick skumgummi över hela sovrummet *grr* så då åkte dammsugaren fram, o då tog jag hela övervåningen, o när jag ändå var igång skurade jag golven me :P men då slipper jag de en annan dag ist :P


nu ska jag o älsk krypa ner o mysa o dippa morötterför de e äntligen helg, o älsk är ledig imorgon eftersom de e röd dag :P


byebye!

Av Patricia - 31 oktober 2008 07:58

God morgon!

Sitter här med en god kopp te och vakna med The Voice och tittar ut på det vita blåsiga vädret, lite mysigt måste jag säga!

Idag är det en underbar dag, det kommer att bli saker gjorda idag de känner jag på mig!

Vaknade tidigt imorse klev upp ca 15 min efter att älsklingen åkt till jobbet dvs kvart i 7!!  och kände mig som en ny männsika, de pirrar i hela kroppen!

Tack för det underbara samtalet igår älskling, jag känner mig älskad, o allt känns underbart ljust!!

Måste säga att jag för en gångsskull i mitt liv längtar tills jag får julpynta hemma (kanske för att vi äger ett hus) och göra mysigt!! Måste ju börja fira julen riktigt nu när man ska ha liten! :P


Idag ska jag:

* Städa badrummet uppe (skulle vilja måla men inte idag) -KLAR

* Vattna blommorna uppe -KLAR

* Diska -KLAR

* Tvätta en maskin -KLAR

* Göra iordning tvättrum och kontoret -KLAR

* Inreda bokhyllan -KLAR (så gott de går, älsk måste hjälpa mig me hyllorna)

* Bädda rent i sängen -KLAR

* Göra skyltar till byrån -KLAR

* Mysa och fixa mig själv -HANN INTE RIKTIGT BARA LITE

 * Skriva inköpslista -KLAR


jag kommer att rapportera senare om jag fått de ja skulle göra gjort!!

(så nu får jag lite press på att jag ska göra allt)


Ne nu måsta ja sätta igång, är rastlös för första gången på ett par dagar! :P

måste ju ta vara på de dagar då man känner att man orkar och har lust!!!

 tror de blir lättare me musik oxå!


Checkar av senare!! :P


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards