Alla inlägg under mars 2009

Av Patricia - 10 mars 2009 22:33

o jag hinner inte med,... haha

jag har suttit o fipplat med huspapper hit o dit o pärmar nu så nu är jag kvitt de, allt som legat på hög sen 06 sitter nu fint i pärmar och det tog bara 3 dagar!!


Idag har jag och Hannie träffat min syster med flera och badat i Iggesund, jag badade inte men min älskade syster badade med min dotter, oh snacka om att Hannie trivdes som sköldpaddan i vattnet :P


jag ska framkalla bilder snart oxå :P ska knäppa på lite saker vi fått oxå o sätta in i album, ska bara få tummen ur o köpa album!


Grattis Linda till lilla tjejen, hoppas allt går fint!! tänker på er!

Var in på bägge jobben igår o hälsa på o visade upp min skönhet, som förövring inte var på vägning i måndags men ska iväg igen den 18 så då får vi se, men hon är så nöjd o fin o mysig, har en riktigt snäll o go jänta vi *peppar peppar ta i trä*


Finns inte ord för hur mycket Hannie betyder för mig, önskar Suzz hade kunnat träffa henne men hon ser oss väll ändå! :P


Jag är faktiskt stolt över mig själv, hur bra jag faktiskt klarar vissa saker, som att tex föda barn trotts mitt handikapp osv, ahh!! Är stoltast över Hannie, mitt vackraste! ska ladda upp mer bilder snart igen!

Hon växer ju faktiskt varje dag (även om de bara syns på längden o kinderna)


Har funderat lite på framtiden o de känns helt underbart! Är så nöjd med min situation i nuläget, min egna lilla familj i vårt egna lilla hus, o så har ja mamma som alltid finns, oh nu är jag frisk från allergin oxå :P (plus i kanten)

de enda negativa är att ja inte skriver lika mkt, men ja ska skärpa mig här med, from nu hoppas ja! men allt handlar om tid och jag har tid men har inte prioriterat att sitta vid burken direkt, kan ju sitta o prata med min dotter juh :P oh hon skrattar med hela ansiktet nu min lilla gladfis!

oh rutiner har vi fått in tror ja, pyjamas o hennes säng vid 10, så sover hon till 3 då är hon hungrig så då får mamma tankbilen gosa lite! sen tillbaka til sin säng o sover till kl 7.. härligt!


ne nu ska ja sätta mig o skriva ner allt vi behöver för att göra klart huset, lite små saker som ska fixas, lite vitfärg på en vägg d vart dåligt på osv.. bara småpyssel..


byebye

Av Patricia - 6 mars 2009 10:03

ja 6 veckor har nu gått sen vi fick lillan! oh hon växer o utvecklas för var dag, hon är så otroligt söt, nästan så man få r en tår i ögat när man nattar henne i sin säng på kvällen o hon somnar o bara ligger o myser! vaknar vid 3 o vill ha lite käk och somnar sen om i sin säng igen! Vår stora tjej!


idag har jag haft en hantverkare här som installerat luftvärmepumpen så nu hoppas man på att få ner elräkningen en bra bit.. vi får se...

får se vad älsk tycker då han kommer hem oxå!


ja nu har allergin gått tillbaka för de mesta o jag börjar se någolunda ut :P men än är de inte helt läkt men de kommer snart, de e en otrolig skillnad bara på en par dagar!!


tack för igår frida du e grym juh :P ska kolla va gymmekortet går på så vi kan trimma lite! haha..


Oh va min syster son är söt btw, han var förbi en sväng igår... hihi


nä nu ska ja klä min dotter o ta en promenad ut i fin vädret!

ska slå av fler element nere innan ja går o så ska ja läsa av mätaren oxå...


byebye

Av Patricia - 3 mars 2009 09:03

man tänkt, jag har verkligen haft lust att skriva men ja har varit upptagen, färgade nämligen håret i fredagskväll o vaknade på lördag morgon med brännskador i hela ansiktet, o på lördag kväll började de sprida sig på resten av kroppen...

ringde rådgivningen på söndagen  fick komma in, fick salvor att smörja med, funka ju finemang 1 dygn sen börja de hetta o ja frös.. ringde rådgivningen natten som var, de kom en snäll taxi o hämta mig, jag fick order att sluta med salvan o fick tabletter ist sen kom de en trevlig taxi o körde mig hem igen...

som tur är ska mamma på hälsocentralen idag så ja kan åka me henne till apoteket..


var o vägde min dotter på BVC igår, dom tycker fortfarande att hon inte går upp tillräckligt men denna gång hade hon faktiskt gått upp 110g på n vecka de e mer än dem 90 hon gick upp förra veckan så nu väger hon prick 4 kilo men hon har växt 6cm på 5 veckor oxå så kasnke därför hon inte e så rund...


 ja Madde ja e bara hemma... så kom o snosa på henne när du vill!

min dotter är iaf mer vaken nu o småpratar o skrattar med hela ansiktet...

ne nu ska vi klä på oss så vi e klar när mamma/mormor kommer...


byebye

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards