Direktlänk till inlägg 27 februari 2009

Sorry nu har jag varit borta ett tag igen

Av Patricia - 27 februari 2009 11:15

men ja orkar inte få allt o gå runt just nu, min dotter eller vår dotter heter de hon äter o sover mest men ja sover lite oxå, annars försöker ja fixa lite saker varje dag, små saker ger en stor sjö tillslut så..

men man kan ledsna över saker iaf...


ja vi fick ju som sagt lånet men de har blivit lite strul på vägen, vilket gör kenneth galen, vi får pengarna o är beviljad lånet bara de att de e stop hos en annan bank därför kan d ta lite längre tid innan vi får pappren.. o att han blir irriterad gör mig irriterad för de finns inget vi kan göra ändå för att de ska gå fortare, men de kommer när de kommer...

oj vad ja klagar men ja skulle kunna skriva så mkt mer haha..

jag älskar kenneth de e bara de me banken som strular som gör honom stressad o de e synd..


de finns däremot andra som gör mig förbannad just nu men de ska vi inte diskutera här just nu för ja ska söka fakta först...vill inte flyga ut o skälla på ngn som sen visar sig vara oskyldig :P


känns just nu som om ja skulle vilja sätta mig med kompisar o bara kolla på film o käka gott o bara vara, slippa allt klag runt omkring lixom...


men men de e bara kämpa på som vanligt, ge aldrig upp...


får se om ja har rätt angående en sak, ngt som aldrig kommer att hända tror ja, men vi får se... hihi


nu ska ja ta min älskade dotter, som btw inte gått upp som hon ska o belv tilldelad tillägg som amningsjouren inte tycke hon ska ha för de inte finns ngt som säger att hon måste gå upp 150g i veckan.. så nu e de helamning igen, mysigt serrö...


hon e d bästa som hänt mig.. Älskar min Hannie


byebye


 
 
Linda

Linda

27 februari 2009 12:03

hoppas det går bra med allt... nyfiken på vad det är för sak du kanske har rätt om, haha men jag är för nyfiken på allt hela tiden :P kram Linda

http://litenochmini.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 2 augusti 2009 21:50

idag har de blivit massa inlägg :P men detta blir de sista här iaf!!   jag har nämligen gjort en ny blogg för den är enklare o fixa med bilder på osv!!!   Säg till om ni vill ha den :P   kramar ...

Av Patricia - 2 augusti 2009 21:33

ahh skönt att börja blogga igen faktiskt men ska ha ett lite annat upplägg denna gång! Skönt att få igång kommentarerna igen :P   Linda du kommer att fixa de bara du ger dig sjutton på de :P ja lovar!! tack för att du tycker jg har bra smak (fast ja...

Av Patricia - 2 augusti 2009 20:10

ska göra om garderoberna i sovrummet! Dom skall bli vita!! men de e bökigt!! men d kommer bli fint hoppas ja! vi får se hur de går, hihi!! en bild som visar hur dom var och en som visar hur de ser ut efter 70000 lager med vatten o tapetklister inlind...

Av Patricia - 2 augusti 2009 20:07

Ja tänkte lägga upp lite bilder på de nya som gjorts!! För er som sett så var de en gång där dörren är placerad.. gången som gick till köket är nu igenslagen o de e badrum hela vägen!! med inbyggd tvättstuga :P sååå skönt!! O så kommer en bild på vår...

Av Patricia - 2 augusti 2009 13:01

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards