Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

Tillbaka igen...

Av Patricia - 17 februari 2009 12:46

Ja vår dotter äter o sover mest men jag har iaf inte tid o skriva, känns som om de e mycket annat som ska göras oxå men jag försöker verkligen få lite tid om jag inte sover!! men nu skriver jag igen...


Jag går ner i vikt mer än jag trodde jag skulle, känns otroligt skönt eftersom jag inte var så liten innan jag vart gravid!

känns som en nystart då alla förlossningkänslor lagt sig och man kommit in i nya rutiner, och kroppen nästan läkt alla sår, har dock prolem med någr nerver ännu men ja hoppas verkligen de går tillbaka avsig själv!!


på fredag ska jag o älsk på möte så vi får se, Linda ska oxå på möte fast på torsdagen om samma sak, hoppas de går bra för oss, då ska jag hälsa på Linda o hjälpa henne o deras då 2 små o hennes karl e ju med på ett hörn! Kände de igår att de e synd att vi inte ses faktiskt, skulle va skoj o visa henne Hannie o låte henne hålla för hon verkar så barnkär!!


Tack alla för allt, måste erkänna att jag saknar visst folk och att jag lider för att vi inte hunnit eller vad de nu är ha samma kontakt som förr, men Rebecca o Sussie o Madde (min mobbare i snöyret, tillome att overolen färgade av sig!!!) ni är några av dem jag tänker ofta på!!! saknar er fast jag inte hinner så mkt nu men ja kommer hoppas ni står kvar då änglar!

jag har ingen bil o har därför svårt att  ta mig någonstans på dagarna nu när kenneth jobbar men mina tankar går till er iaf!!


jag måste erkänna att jag e lite trött o kinkig idag, vet inte vad de beror på riktigt, tror att de e hemkänlan som gör de, känns inte hemtrevligt riktigt, så nu ska jag fundera över hur jag vill ha de!! sen får älsk möblera!! hihi..


min 'lskade dotter går inte upp som hon ska i vikt just nu så de kanske blir tillägg men de får vi se  nästa  vecka, de e inte mkt som saknas så hon kanske hämtat igen de till nästa vecka! *hoppas* hon börjar då lätta i andningen o de känns skönt!


får se n'är ja skrvier nästa gång men hoppas de blir snart iaf!


byebye



 
 
Linda

Linda

17 februari 2009 18:21

vad gulligt du är (om det var mig du menade ;)) =) Tack hoppas det går bra för er med! Ska kolla på huset imorgon redan! hoppas det går bra med vikten, vi hade tvärtom "problem" isac gick upp så mkt så dom tyckte jag skulle amma mindre... men vore kul träffas nått i framtiden ;) efter lönen ska vi in och fixa övningskörningspapper! så snart så ;) Kram

http://litenochmini.blogg.se

 
Madde

Madde

27 februari 2009 13:13

hehe lugnt gumman,klart jag finns kvar=) måste komma o kolla på din vackra dotter någon dag! kramar

http://www.o0missmadde0o.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 2 augusti 2009 21:50

idag har de blivit massa inlägg :P men detta blir de sista här iaf!!   jag har nämligen gjort en ny blogg för den är enklare o fixa med bilder på osv!!!   Säg till om ni vill ha den :P   kramar ...

Av Patricia - 2 augusti 2009 21:33

ahh skönt att börja blogga igen faktiskt men ska ha ett lite annat upplägg denna gång! Skönt att få igång kommentarerna igen :P   Linda du kommer att fixa de bara du ger dig sjutton på de :P ja lovar!! tack för att du tycker jg har bra smak (fast ja...

Av Patricia - 2 augusti 2009 20:10

ska göra om garderoberna i sovrummet! Dom skall bli vita!! men de e bökigt!! men d kommer bli fint hoppas ja! vi får se hur de går, hihi!! en bild som visar hur dom var och en som visar hur de ser ut efter 70000 lager med vatten o tapetklister inlind...

Av Patricia - 2 augusti 2009 20:07

Ja tänkte lägga upp lite bilder på de nya som gjorts!! För er som sett så var de en gång där dörren är placerad.. gången som gick till köket är nu igenslagen o de e badrum hela vägen!! med inbyggd tvättstuga :P sååå skönt!! O så kommer en bild på vår...

Av Patricia - 2 augusti 2009 13:01

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards