Direktlänk till inlägg 3 mars 2009

inget går som...

Av Patricia - 3 mars 2009 09:03

man tänkt, jag har verkligen haft lust att skriva men ja har varit upptagen, färgade nämligen håret i fredagskväll o vaknade på lördag morgon med brännskador i hela ansiktet, o på lördag kväll började de sprida sig på resten av kroppen...

ringde rådgivningen på söndagen  fick komma in, fick salvor att smörja med, funka ju finemang 1 dygn sen börja de hetta o ja frös.. ringde rådgivningen natten som var, de kom en snäll taxi o hämta mig, jag fick order att sluta med salvan o fick tabletter ist sen kom de en trevlig taxi o körde mig hem igen...

som tur är ska mamma på hälsocentralen idag så ja kan åka me henne till apoteket..


var o vägde min dotter på BVC igår, dom tycker fortfarande att hon inte går upp tillräckligt men denna gång hade hon faktiskt gått upp 110g på n vecka de e mer än dem 90 hon gick upp förra veckan så nu väger hon prick 4 kilo men hon har växt 6cm på 5 veckor oxå så kasnke därför hon inte e så rund...


 ja Madde ja e bara hemma... så kom o snosa på henne när du vill!

min dotter är iaf mer vaken nu o småpratar o skrattar med hela ansiktet...

ne nu ska vi klä på oss så vi e klar när mamma/mormor kommer...


byebye

 
 
Linda

Linda

4 mars 2009 11:01

Ojdå.. tror jag kommer vänta med färga håret medans jag ammar... hoppas utslagen försvinner snabbt... måste gjort ont! hoppas håret vart bra iallf ;) jag tycker du gör rätt i som struntar i bvc, lillan verkade få ont av den dära ersättningen dessutom, å då kan dom äta mindre tackvare det... Här går man runt och vaggar sig fram väntar fortfarande på bebis! längtar! kram Linda

http://litenochmini.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 2 augusti 2009 21:50

idag har de blivit massa inlägg :P men detta blir de sista här iaf!!   jag har nämligen gjort en ny blogg för den är enklare o fixa med bilder på osv!!!   Säg till om ni vill ha den :P   kramar ...

Av Patricia - 2 augusti 2009 21:33

ahh skönt att börja blogga igen faktiskt men ska ha ett lite annat upplägg denna gång! Skönt att få igång kommentarerna igen :P   Linda du kommer att fixa de bara du ger dig sjutton på de :P ja lovar!! tack för att du tycker jg har bra smak (fast ja...

Av Patricia - 2 augusti 2009 20:10

ska göra om garderoberna i sovrummet! Dom skall bli vita!! men de e bökigt!! men d kommer bli fint hoppas ja! vi får se hur de går, hihi!! en bild som visar hur dom var och en som visar hur de ser ut efter 70000 lager med vatten o tapetklister inlind...

Av Patricia - 2 augusti 2009 20:07

Ja tänkte lägga upp lite bilder på de nya som gjorts!! För er som sett så var de en gång där dörren är placerad.. gången som gick till köket är nu igenslagen o de e badrum hela vägen!! med inbyggd tvättstuga :P sååå skönt!! O så kommer en bild på vår...

Av Patricia - 2 augusti 2009 13:01

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards