Direktlänk till inlägg 22 februari 2009

Helgen

Av Patricia - 22 februari 2009 09:37

Ja i fredags var vi på banken om ett lån för att fixa värmen o badrummet, o ja vi fick lånet så nu ska man kolla riktigt vad man vill ha!


Lördagen var ja in till hudik med min lilla familj o mötte syster för o köpa fixkar åt min bror som fyller år på måndag!


idag ska ja åka o handla lite o sen ska vi fortsätta röja här hemma lite tror ja!


imorgon ska ja på bvc o sen till broder! o då e min dotter redan en månad! o så ska hon vägas oxå, hoppas hon gått upp som hon ska... *hoppas*

ska även sätta mig med lite räkningar idag tror ja bara för sakens skull..


oh de känns underbart att man kommer i kläder man inte haft på hur länge som helst, ahh... ska iaf köpa mig ett par underbara byxor jag sett, ska bara hitta dem ngnstans!!


nu ska ja kolla runt på tapeter o lite badrums kakel o sånt!!

 byebye



 
 
Rebecka

Rebecka

22 februari 2009 19:42

Jag saknar dig så det gör ont!!!!

http://baravi2.blogspot.com

 
Linda

Linda

23 februari 2009 08:26

vad bra ni fick lånet! :) nja dom sa till oss vi måste ha minst 10 000 efter vi betalat allt och även maten skulle vara i det, så 10 000 som vi kunde spara... vi hade tyvärr bara runt 6000-7000 kvar efter allt skulle vara betalt :P dumt men ajja vi ska spara runt 5000 i månaden istället. men att ni fick låna var bra sänker ni månads kostnaden säkert!
tror jag ska jobba som städ om jag hittar, vill inte jobba med så mkt okänt folk ;) så otrevlig det än låter :D dagarna går ut på leta tecken :P har förvärkar titt som tätt, som värker i ryggen ner till låren. och magen blir stenhård. så hopps det är nära nu iallf! men 20 dagar kvar till bf :P Lycka till med badrum! det låter kul få välja sitt egna! kram

http://litenochmini.blogg.se

 
Emma Magnusson

Emma Magnusson

26 februari 2009 19:01

Åh, grattis till den lilla flickan!!!
Vad härligt att allt är bra med er!
Kramar

http://www.cczt.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 2 augusti 2009 21:50

idag har de blivit massa inlägg :P men detta blir de sista här iaf!!   jag har nämligen gjort en ny blogg för den är enklare o fixa med bilder på osv!!!   Säg till om ni vill ha den :P   kramar ...

Av Patricia - 2 augusti 2009 21:33

ahh skönt att börja blogga igen faktiskt men ska ha ett lite annat upplägg denna gång! Skönt att få igång kommentarerna igen :P   Linda du kommer att fixa de bara du ger dig sjutton på de :P ja lovar!! tack för att du tycker jg har bra smak (fast ja...

Av Patricia - 2 augusti 2009 20:10

ska göra om garderoberna i sovrummet! Dom skall bli vita!! men de e bökigt!! men d kommer bli fint hoppas ja! vi får se hur de går, hihi!! en bild som visar hur dom var och en som visar hur de ser ut efter 70000 lager med vatten o tapetklister inlind...

Av Patricia - 2 augusti 2009 20:07

Ja tänkte lägga upp lite bilder på de nya som gjorts!! För er som sett så var de en gång där dörren är placerad.. gången som gick till köket är nu igenslagen o de e badrum hela vägen!! med inbyggd tvättstuga :P sååå skönt!! O så kommer en bild på vår...

Av Patricia - 2 augusti 2009 13:01

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards